Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

so
soumiak - 11-03-2013 01:05:41
Voeding & Gezondheid

Woman´s world in rotterdam wil mij extra laten betalen!

Super bedankt!
maar wat ik me dan afvraag. stel ze reageren niet. en ik stuur opnieuw een aangetekende brief dat ik het contract wil ontbinden omdat ze niet binnen de tijd hebben gereageerd. wat moet ik dan doen als ze weer niet reageren? moet ik dan een advocaat nemen?
=zoekster schreef op zondag 10 mrt 2013, 09:49: ik help je toch nog even met je brief. wat moet erin staan....

1. het conflict, dus waar het over gaat. verwijs naar bijlage met bankafschrijvingen.

2. jouw acties op het conflict, de mails (met datum), telefoongesprek. opsturen van bewijzen. gebeld met ing. storneren van het bedrag met 10 euro incassokosten, omdat je al hebt betaald.

3. de reactie van de sportschool. niet/wel reageren op je mails. het ontkennen van jouw betaling zonder bewijs daarvoor te leveren, bijv. afschriften van rabobank waaruit zou blijken dat jij het bedrag hebt gestorneerd. de ontzegging van de toegang tot de sportschool.

4. je eis.
a. directe toegang tot de sportschool
b. bevestiging dat de betalingen zijn voldaan
c. restitutie van aantal dagen dat je de toegang tot de sportschool is geweigerd..
d..binnen x aantal weken zaak volledig opgelost, anders ontbinding van het contract.

5. verzoeken om schriftelijke reactie binnen 10 dagen.

natuurlijk brief dateren. en je klantnummer en adres, mail en telefoonnummer vermelden. bijlage toevoegen.

en dan maar zien waar ze mee komen. als dit alles kan leiden tot een ontbinding van een 2 jarig contract moet je het zorgvuldig aanpakken.
beter is het natuurlijk als de misverstanden worden opgelost. hopelijk is een tweede brief met ontbinding contract helemaal niet meer nodig.