Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-03-2013 10:28:54
Voeding & Gezondheid

Opzeggen 'contract'dutch pharma

Ikbenik schreef op woensdag 13 mrt 2013, 22:49: bij het bestellen via internet is er altijd spraken van een abonnement waarbij de eerste pakket gratis is. men betaalt alleen de verzendkosten.
als men na ontvangst van het eerste pakket de vervolgzendingen niet wilt, dient men binnen zeven werkdagen na ontvangst dat aan de verkopende partij mede te delen.
de besteller wordt bij dutch pharma via de website daar heel duidelijk op gewezen.

maarja, als mensen niet lezen ....


inderdaad, mensen lezen niet; u ook niet. op de link die ik stuurde kunt u het volgende lezen:

"hebt u alleen toestemming gegeven voor een gratis proefpakket maar niet voor vervolgzendingen? dan hoeft u de vervolgzendingen niet te betalen. de vervolgzendingen zijn in dit geval geen onderdeel van de overeenkomst geweest die u met de ondernemer hebt. u hebt alleen een overeenkomst met betrekking tot het proefpakket. stelt de ondernemer dat er wel een overeenkomst is met betrekking tot de vervolgzendingen? dan moet de ondernemer bewijzen dat u hebt ingestemd met die vervolgzendingen."

mijn voorbeeld komt uit een telefonische transactie. de voicelog die ik in handen kreeg is bewerkt (er is duidelijk in geknipt en geplakt), dus dat doet dutch pharma ook nog eens. en dan volhouden dat dit een bona fide bedrijf is? daar denk ik dan toch anders over.