Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-03-2013 12:10:06
Voeding & Gezondheid

Opzeggen 'contract'dutch pharma

Mfgr schreef op vrijdag 15 mrt 2013, 10:28:
"hebt u alleen toestemming gegeven voor een gratis proefpakket maar niet voor vervolgzendingen? dan hoeft u de vervolgzendingen niet te betalen.

met alle respect, maar via de website kan de koper nooit of te nimmer alleen een losse proefpakket bestellen, men kan alleen een abonnement afsluiten.


via de telefoon kan ik niet oordelen, maar het gebeurd zeer vaak dat men is overrompeld, half luistert en dus de helft niet meekrijgt.


maar als in een telefoongesprek alleen gesproken wordt over een proefpakket en niet over een abonnement (wat mij overigens onwaarschijnlijk lijkt) begrijp ik nog steeds die hele ophef niet, omdat simpelweg de besteller wel degelijk drie weken na ontvangst de tijd heeft om het abonnement op te zeggen.
die info wordt ook in een brief welke in het eerste pakket zit, netjes vermeldt.

alleen als bij een telefonisch gesprek niet is gesproken over een abonnement en in het eerste pakket zit totaal geen informatie, dan alleen kan het een punt zijn en kan men daartegen in beroep gaan.