Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-03-2013 12:27:31
Voeding & Gezondheid

Opzeggen 'contract'dutch pharma

Zoekster schreef op vrijdag 15 mrt 2013, 12:18: ikbenik schreef op vrijdag 15 mrt 2013, 12:10:

alleen als bij een telefonisch gesprek niet is gesproken over een abonnement en in het eerste pakket zit totaal geen informatie, dan alleen kan het een punt zijn en kan men daartegen in beroep gaan.
no way, in het eerste telefoongesprek moet het absoluut duidelijk zijn dat het om een abo gaat, daar doet een latere brief niets aan af. de overeenkomst moet duidelijk zijn op het moment dat hij wordt afgesloten.

als in de brief blijkt dat het om een abo gaat: één telefoontje en het probleem is opgelost.

men heeft dus wel tijd om de klacht op weet ik hoeveel fora te kwakken, tig aantal juristen raadplegen, maar men heeft totaal geen tijd om één telefoontje te plegen?

het punt is dat de wet koop op afstand gewoon van toepassing is. men kan binnen zeven werkdagen gewoon een bericht geven dat men het abo wilt opzeggen: probleem opgelost.