Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-03-2013 17:34:46
Voeding & Gezondheid

Opzeggen 'contract'dutch pharma

Zoekster schreef op vrijdag 15 mrt 2013, 17:10:

en hier dan https://www.klachtenkompas.nl/dutch-pharma/het-zonder-mijn-toestemming-verzenden-pakketten-en-afschrijven-kosten-van-mijn-rekening">klik
die consument had het totaal verkeerd aangepakt. die heeft niet aan de regels gehouden.
men diende contact op te nemen met de verkopende partij. niet de dozen "retour afzender" terugsturen.

zoekster schreef op vrijdag 15 mrt 2013, 17:10:
en hier dan http://www.klacht.nl/oplichterij-110/">klik
dus men heeft telefonisch contact gehad en neemt vervolgens niet even de moeite om daarna na te gaan wat men exact besteld heeft?
dus niet meer informatie opvragen?

dat begrijp ik dus niet.
daarnaast: die situatie heb ik al uitvoerig uitgelegd wat men dan dient te doen.





zoekster schreef op vrijdag 15 mrt 2013, 17:10: nog afgezien van het feit dat ikbenik over telefoneren begon (en niet ik!).
hoho!
ik had het de gehele tijd over de website. ik ben niet over die telefoongesprekken begonnen.


zoekster schreef op vrijdag 15 mrt 2013, 17:10:
en daar zo zijn eigen ideeën over heeft hoe zo'n telefoongesprek eruit mag zien.

en weer: de arme consument en de boze ondernemer.
je lijkt de consumentenbond en de consumentenautoriteit wel.