Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

av
avdijk - 22-03-2013 11:03:27
Voeding & Gezondheid

Best baby shop .nl

Ook wij hebben iets besteld bij deze webwinkel (september 2012). product zou op voorraad zijn en binnen de genoemde 3 dagen geleverd worden. betaling heeft plaatsgevonden via ideal.
toen na een aantal weken en meerdere mail wisselingen is gebleken dat ze het product gewoon niet leveren hebben we de bestelling geannuleerd en wilden we ons geld terug. dit zou geen probleem zijn en binnen een maand krijgen we ons geld terug zeiden ze..., maar dit is niet gebeurt! na nogmaals meerdere telefoongesprekken en mail wisselingen krijgen we telkens een ander verhaal waarom het geld nog niet retour is. we hebben al digitaal aangifte gedaan bij de politie, maar daar hebben we verder nog niks van gehoord.

ik heb ze (best babyshop) vandaag (22-03-'13) weer gesproken en er is mij weer verteld dat ze er achteraan gaan. ik wacht af, maar heb er geen vertrouwen in..

wat te doen als ze niks terugbetalen??