Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-03-2013 14:26:26
Elektronica & TV

Prachtigkado.nl - bestelling niet bezorgd

Helaas hier ook bijzonder slechte ervaring met prachtigkado.nl. ondanks dat ik om een voorbeeld gevraagd had (wat mogelijk is volgens de site) deze niet gekregen. vervolgens bleken de verhoudingen van de foto op het product afwijkend en heb ik 2 weken moeten wachten op de nieuwe poging van prachtigkado.nl. tijdens die 2 weken werd ik wel ongeduldig maar geen kreeg contact via email, telefonisch waren ze ook niet bereikbaar. toen het nieuwe product eindelijk binnen kwam was de kwaliteit zo ondermaats (de verhoudingen van de foto waren nu wel goed maar de afbeelding was over het hele oppervlak wit gevlekt) dat ik daar geen genoegen mee nam. op mijn mail hierover kreeg ik een bijzonder onbeschoft antwoord terug en werd me te kennen gegeven dat ik geen vervangend product zou ontvangen.
gelukkig had ik voor de optie achteraf betalen gekozen en heeft het me tot nu toe alleen een hoop ergernis gekost.
ik heb mijn les weer geleerd en zal de volgende keer nog meer onderzoek doen naar een webshop...