Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 03-04-2013 19:32:21
Computers & Telefonie

"mijn kpn" inloggen op mijn kpn ?!

*inloggen lukt sinds 1 februari 2013 sporadisch wel en vrijwel altijd niet

*dat heeft niets te maken met een systeemfout maar alles te maken met het beleid van dit bedrijf

*sowieso kun je dan je belverbruik niet in de gaten houden en dat is precies de bedoeling

*als klanten hun verbruik niet kunnen inzien, is dat goed voor het bedrijf omdat de klant meer belt

*de inkomsten/verdiensten van het bedrijf zullen daardoor navenant stijgen

*kortom: dit is geen systeemfout waar al 2 maanden aan gewerkt wordt, maar bewust bedrijfsbeleid

*alle andere grote providers hebben deze ******** truc ook al uitgehaald