Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-04-2013 16:21:44
Elektronica & TV

Prachtigkado.nl - bestelling niet bezorgd

Ik heb in 2012 een bestelling geplaatst bij prachtigkado. alleen wat zo vreemd is op de site. je kunt later je fotos sturen, om in mijn geval op een onderzettertje te laten zetten. dus je typt je adres gegevens in en de rest kun je later doen. dat is al niet de normale gang van zaken bij een webshop.ik heb dat laatste niet gedaan, omdat ik me bedacht had. in dit geval maar goed ook als ik het zo lees.
maar goed, ik heb verder er niets meer mee gedaan. ik heb ook niet geannuleerd. ze konden tenslotte toch niets, want ik had geen foto gestuurd en ik had niets betaald. na een tijdje krijg een mail met de herinnering of ik even wilde betalen. daarop heb ik gereageerd en een mail gestuurd. daarin heb ik gezegd dat ik geen interesse meer had en dat ze mijn bestelling konden annuleren. ze hadden tenslotte geen kosten gemaakt, dus zou het geen punt moeten zijn.
geen reactie...
vervolgens krijg ik allerlei herinneringen en aanmaningen. aanmaningen die uiteindelijk opliepen tot 75 euro. terwijl het bedrag van de bestelling 9,90 euro was. ook heb ze gedreigd met deurwaarder. ik heb niet meer gereageerd. uiteindelijk hebben ze opgegeven. als laatste hebben ze mij een mailtje gestuurd met een rekening van het eerste bedrag van 9,90 euro. toen dacht ik laat ze maar lekker geld uitgeven aan postzegels en dergelijke. ik betaal toch niet. zak maar in de stront, schijtkado! (moet ik even kwijt)