Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-04-2013 19:25:01
Elektronica & TV

Garantie bij ruilen van aankoop ivm een defect

Bedankt voor jullie reacties.
1. dat ik blijkbaar geen garantie meer heb, klopt dan. ik dacht altijd dat ik garantie op een product had vanaf het moment dat die uit de winkel ging. dus niet vanaf de aankoopdatum van het eerst gekochtte product.
2 ik had eigenlijk ook enige coulance verwacht van krups omdat dit apparaat al voor de 5de keer met dezelfde klacht terug moet. laten repareren kost op z'n minst 114 euro. en de kans is aanzienlijk dat ie weer kapot gaat. gezien het aantal keren die al stuk is gegaan. ik moet dus een apparaat van 648 euro in 4 jaar afschrijven!
3. het recht op een nieuw product nadat ie 4 keer stuk is gegaan. staat dat ergens in een wet? dan kan ik dat bij de brief zetten
4 geld dit alleen voor apparaten die binnen de garantie termijn zovaak stuk gaan.