Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-04-2013 23:28:51
Elektronica & TV

Prachtigkado.nl - bestelling niet bezorgd

Beste (naamloze?) medewerker van i-advise,

een kvk nummer is natuurlijk prachtig. dat de telefoon niet (nooit?) wordt opgenomen is al minder.
echter de manier van communiceren, waarbij prachtigkado/i-advise niet inhoudelijk op de klacht ingaat maar alleen communcieert dat alles aan de klant ligt en er vooral eerst betaald moet worden voordat de klacht in behandeling wordt genomen is ronduit schandalig.

wat mij betreft een geslaagde sollicatie voor zendtijd in het programma van kassa !