Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pino123
pino123 - 19-04-2013 09:06:56
Computers & Telefonie

Hoge rekenings vodafone data

In jouw geval, is je rekening te herleiden naar je internetgebruik. indien vodafone binnen jouw contract aangeeft dat zij een sms versturen indien je verbruik overschreden wordt en zij dat niet gedaan hebben. de 125 melding was waarschijnlijk de 80% melding. indien je 100% melding niet hebt ontvangen en dit kan aantonen, sta je volgens mij in je recht.

misschien kan je nog bezwaar maken, maar gezien de termijnen die al verstreken zijn, lijkt mij dit niet meer kunnen.

daarnaast begrijp ik niet de volgende beschrijving:
rekening €687
termijnen 10 x €124,-- = €1240

kan je uitleggen wat er hier gebeurd?