Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mevrouwjanssen - 15-05-2013 16:50:00
Computers & Telefonie

Vodafone abonnement €350,- te veel berekend over 2012

Hoi tijger,

het klopt dat ik het pas een jaar later door middel van een gesprek met een vodafone medewerker over waarom mijn abonnementskosten zo hoog waren, ben achter gekomen hoe het werkelijk zit.

de €350,- teveel betaalde kosten zijn over een jaar verspreid en zijn mij niet opgevallen, omdat ik wel eens meer (iets) hogere telefoonkosten heb gekregen dan mijn werkelijke abonnement.

ik ben er van uit gegaan dat vodafone mijn abonnement heeft omgezet zodra ik had gebeld dat ik mijn iphone binnen had (zoals zij mij gevraagd hebben te doen). dit heb ik immers gevraagd ze te doen.

en in de bundel zaten sowieso smsjes (tot een beperkt aantal) erin, dus je ziet ook niet dat er opeens na 5 verstuurde smsjes onterechte kosten worden gerekend.

het is toch de omgekeerde wereld dat ik nu moet boeten, omdat zij hebben nagelaten om het abonnement om te zetten?

of ben ik nou niet van deze wereld?