Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mevrouwjanssen - 15-05-2013 17:18:26
Computers & Telefonie

Vodafone abonnement €350,- te veel berekend over 2012

Persoonlijk ga ik er van uit dat als ik een half uur met een medewerker aan de telefoon zit om alles rond en geregeld te krijgen, dat deze dan zijn werk ook goed doet. dit is tevens opgenomen, dus vodafone gaat dit nog terug luisteren. - niet dat ik daar natuurlijk wat aan zal hebben- .

de facturen kun je alleen maar via 'my vodafone' inzien, die ik sinds kort heb aangemaakt via internet. geen papieren rekeningen dus. als er geen afwijkende bedragen worden afgeschreven, voel ik me niet genoodzaakt om te kijken en uit te zoeken of mijn rekening wel of niet klopt. ik heb wel wat beters te doen dan rechercheur te spelen over zaken waar ik vanuit ga die goed geregeld zijn.....mijn fout dus....blijkbaar...


maar vooralsnog.....dit is dan nog steeds niet mijn schuld? vodafone begaat een fout en int ondertussen het geld en verteld mij ook niets, terwijl hun ook kunnen inzien dat het niet klopt. ik ontdek het laat, wat mijn schuld is, en dan is het zo dat het nu mijn fout is allemaal? vind het onbegrijpelijk en gewoonweg diefstal van onwetende consumenten.