Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 16-05-2013 11:17:04
Elektronica & TV

Prachtigkado.nl - bestelling niet bezorgd

Wij hebben een heel aantal mokken besteld. en heel snel geleverd gekregen. helaas bleek tijdens het transport 4 mokken te zijn gebroken. (van de 32)

dit bleek echter pas ruim een maand nadat we de bestelling gekregen hadden. ervan uitgaande dat we te laat zijn met klagen, en we op z'n minst verzendkosten o.i.d. moeten betalen werden wij blij verrast.

we kregen dezelfde dag nog een mail terug (telefoon werd ook niet beantwoord), en de volgende dag werden de mokken - in goede staat- gratis en voor niks bezorgd.

hier dus wel een heel tevreden klant! en ik ga voor mijn foto producten volgende keer eerst kijken bij prachtigkado.nl. want de prijs is ook nog eens heel gunstig.

trouwens, als de bestelling bevestigd wordt, kom je er heel snel achter dat i-advise overkoepeld is, en kun je bij de kvk informatie opvragen. (niet dat je daar echt iets aan hebt, maar goed - voor sommigen hier is dat kennelijk van belang!)