Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cm
cmb - 17-05-2013 16:14:26
Computers & Telefonie

Tele2mobiel rekent hoger dataverbruik dan standaard iphone5 data verbruik meting

Beste danielle,

natuurlijk goed dat jullie ook mensen hebben die de fora afgaan en daar berichten op gaan plaatsen. echter wil ik u vragen of u uw eigen bericht nog even wilt teruglezen. wat is nu uw samenvatting van uw antwoord, hoe helpt dit mij verder in dit probleem op te lossen en hoe maalt u mij een tevreden klant?

ik zal u er op wijzen, ik hoop dat jullie daarvan op de hoogte zijn bij tele2, dat jullie mooie app de eerste maand nog niet werkt. daarnaast, wanneer jullie je echt zo om jullie klanten bekommeren, waarom communiceren jullie niet duidelijk dat schijnbaar de iphone zelf niet correct metingen uitvoert. daarnaast, communiceer dan duidelijk dat jullie app dat wel doet.

ik als een onwetende consument wordt hierop gewezen wanner het kwaad al in geschied, namelijk nadat eem torenhoge rekening ontvang van tele2.

wat is jullie voorstel om dit op te lossen en uw klanten eerlijk en transparant te informeren.

graag ontvang ik mijn data gebruik van de afgelopen maand in mijn mailbox. ik weet dat jullie dit mogen delen met uw klant, ik hoef niet te zien wat ik heb bezocht, wel hoeveel data ik heb gebruikt volgens jullie. mijn internet staat namelijk 4 dagen in de week helemaal uit.



=tele2webcare schreef op vrijdag 17 mei 2013, 15:27: beste cmb,

vervelend dat er zoveel onduidelijkheid is ontstaan over je dataverbruik en daarnaast vind ik het jammer om te lezen dat je hier niet naar tevredenheid bij bent geholpen door de klantenservice.

je geeft aan dat je je verbruik meet met je iphone. ik wil je echter adviseren om https://itunes.apple.com/us/app/mijntele2-app/id595694404?ls=1&mt=8">onze tele2 app te installeren. hiermee heb je onder andere inzage in je verbruik en je facturen en daarnaast weet je met onze app zeker dat de bundelperiode correct staat afgesteld.

daarnaast vind je op ons forum ook https://forum.tele2.nl/mobiel-internet-182/faq-beperk-mijn-dataverbruik-18147/ ">handige tips om je dataverbruik te beperken. en je kunt natuurlijk ook zelf een berichtje achter laten. de forumleden en moderators helpen je graag.

met vriendelijke groet,

danielle van tele2