Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tele2webcare
tele2webcare - 23-05-2013 10:43:03
Computers & Telefonie

Tele2mobiel rekent hoger dataverbruik dan standaard iphone5 data verbruik meting

Beste cmb,

jammer dat er nog onduidelijkheid is over onze app. ook als nieuwe klant kun je direct gebruik maken van mijntele2 en de app.

op ons forum vind je alle informatie over mijntele2 en de app: https://forum.tele2.nl/facturen-186/faq-mijntele2-de-app-mijn-huidige-verbruik-inzien-16600/">

wanneer je problemen ervaart met de app laat het ons dan weten, we helpen graag verder! via de feedback knop in de app kun je een bericht doorgeven en je kunt ook een bericht plaatsen op ons forum.

via mijntele2 kun je facturen inkijken en downloaden. wij kunnen niet zien waar mobiel internet voor gebruikt is, dit heeft te maken met de netneutraliteit. wel kunnen wij zien hoeveel data verbruikt is. alleen data dat via het mobiele toestel van een klant verbruikt is, kan in rekening gebracht worden.

wanneer je gebruik maakt van een externe app om dataverbruik bij te houden, kunnen gegevens afwijken. een externe app kan bepaalde applicaties die op de achtergrond blijven draaien niet meenemen. daarom adviseer ik om gebruik te maken van onze app voor het bijhouden van dataverbruik.

wanneer je nog vragen hebt over dataverbruik dan kun je ook kijken op ons forum. gebruikers en medewerkers zijn aanwezig om elkaar te helpen.

met vriendelijke groet,

danielle van tele2