Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tot15karakters
tot15karakters - 29-05-2013 11:29:23
Auto & Vervoer

Ruitschade herstel door autotip

Ik zou niet betalen of reageren.
vermoedelijk is al betaald en de belofte was dat ze rechtstreeks bij uw verzekeraar die toen nog vergoede zouden claimen.

nu zij dit pas 3 jaren later doen mag u er ter goeder trouw vanuit gaan dat dit reeds betaald is.
de kans bestaat dat u nu elders verzekerd is.

verder moeten dergelijke claims binnen een bepaalde tijd binnen komen wegens uw no claim korting dus te laat.

zij hadden eerder u moeten benaderen als de betaling geweigerd is.

zelf heb ik afgelopen 3 jaren;
1 verhuist.
2 andere verzekeraar.
3 andere auto...

dus ze zijn gewoon te laat en te traag en ik zou een dergelijke claim niet eens meer kunnen afhandelen.
dus gewoon melden dat ze te laat zijn.

verder vallen ze door te laat indienen onder de huidige regels en die vergoeden dit bedrijf vermoedelijk niet meer.
ze proberen nu te overleven door rekening 2e keer in te dienen en vraag eventueel een bewijs van afwijzing door uw verzekeraar.
stuur geen gegevens van de verzekeraar want die horen ze nog te hebben.