Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gi
gilbert1968 - 29-05-2013 19:49:09
Garantie & Verzekeringen

Declaratie agis

Hallo dialysegriet,

ken de problemen bij agis zorgverzekeraar.
doe namelijk zelf al 17 jaar thuis heamodialyse met hulp van een aantal dialyse assistente's.
krijg dus een vergoeding voor het gebruik van gas, water en electra tijdens de heamodialyse.
je moet weken tot enkele maanden wachten tot je eindelijk de vergoeding op je bankrekening heb staan.

vorig jaar werd er naar ruim een half jaar bureaucratisch vertragen van agis zorgverzekeraar eindelijk ook een behoorlijke vergoeding betaald voor het aanpassen van het electra in de dialysekamer.
er is heel vaak door de mensen van maatschappelijk werk die werkzaam zijn bij de isala klinieken contact opgenomen om het zo snel mogelijk te kunnen realiseren.
maar helaas is de bureaucratie onder het personeel van deze zorgverzekeraar gigantisch.
willens en wetens probeert men alles zoveel mogelijk te vertragen.
kan dan ook rustig stellen dat de klantenservice gewoon ronduit belabberd is

maar ook ik werd dit jaar geconfronteerd met een vragenlijst die ingevuld moest worden.
als je verder vraagt krijg je als antwoord dat dit van de overheid moet.
het is gewoon ronduit belachelijk dat ik na zoveel jaar thuis heamodialyse deze lijst elke 3 maanden moet invullen om in aanmerking te komen voor een vergoeding.

met vriendelijke groet,

g.g. van den bosch