Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 30-05-2013 12:35:37
Elektronica & TV

Prachtigkado.nl - bestelling niet bezorgd

Vorige week vrijdag mokken met foto-opdruk besteld.

maandag niets, dinsdag niets. gaan mailen en bellen. geen reacties en geen gehoor. gezocht naar ervaringen en hier uitgekomen.

ik wou niet meteen de handdoek in de ring gooien dus gemaild dat de bestelling geannuleerd mocht worden als er donderdag niets binnenkwam. ik zou toch pas achteraf betalen dus niets aan de hand en bijna al bij een andere site bestellen.

woensdagavond een mail ontvangen dat het onderweg was. donderdag om 12:00 uur de mokken ontvangen. jammer van de slechte communicatie, maar uiteindelijk zeer tevreden.

ik moet eerlijk zeggen dat, had ik de reacties hier gelezen, ik niets besteld zou hebben bij prachtigkado.nl. en dat zou onterecht zijn.

mijn advies voor mensen die willen bestellen: gewoon geduld hebben dus en, als je iets via internet wil bestellen, als het kan kiezen voor betalen na ontvangst.

mijn advies voor prachtigkado.nl: een slechte naam heb je sneller dan een goede naam en een goede naam kun je heel snel verliezen. misschien is de verhouding slechte ervaring op goede wel 1 op de 1.000. de slechte ervaring wordt echter breed uitgemeten. communiceren met je klanten dus!