Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tr
trnl - 04-06-2013 17:05:57
Auto & Vervoer

Ruitschade herstel door autotip

Vandaag ook een zelfde rekening ontvangen. dagtekening 29 mei. was op mijn oude adres gestuurd.
16 oktober 2009 hebben ze zich van autotip enorm aan mij opgedrongen en mij nadat ik het wel 3 keer gevraagd had, ervan verzekerd dat het allemaal vergoed werd door mijn verzekering. ze hebben ook bij mij mijn verzekeringspapieren nog ingekeken.
nu, 3 jaar en 8 maanden jaar later, krijg ik ineens een rekening van 69,98.
heb mijn verzekering gebeld en die beweren dat zij dit niet vergoeden. heb ze gevraagd om te kijken of er wel wat is ingediend door autotip en dat was wel het geval. daarbij gaf de mevrouw die ik aan de lijn had van cb-achmea dat ik in november 2009 een brief ontvangen heb met de mededeling dat zij dat niet betalen. die brief heb ik dus nooit gehad. en zij beweerde van wel, tot ze in het papieren dossier ging kijken en me vertelde dat de brief daar dus niet tussen zat. heb er meteen op gewezen dat zij dus fout zaten. ze begon steeds zachter en onduidelijker te praten en vroeg of het rekeningnummer dat ze noemde mijn rekeningnummer en vertelde dat het bedrag daarop over werd gemaakt en ik het zelf maar met autotip moest gaan regelen. vond ik ook best een vreemd verhaal. ik merk wel of de verzekering het op mijn rekening bijschrijft. maar vandaag is het dus 'de 5e werkdag' en zou het dus op hun rekening moeten staan.

verder gaf de verzekering aan dat zij aan zijn gesloten bij andere bedrijven, zoals carglass etc. dus dat ik dat soort schade altijd daar moet laten repareren. ehm, ja dat snap ik nu wel na dit domme geintje.

belde net autotip ook even. maar geen gehoor. het eerste nummer is totaal niet meer bereikbaar, het andere nummer gaat over, maar krijg de voicemail.
ik vind het belachelijk! maar of dit oplichterij is??? of dat het slim gespeeld is... ik heb namelijk wel zelf mijn handtekening gezet en toestemming gegeven om het uit te voeren. ook heb ik volgens mij niet naar de prijs gevraagd. wel hebben de medewerkers van autotip gelogen. zij hebben letterlijk gezegd dat mijn verzekeraar 100% de schade zou vergoeden. en dat ik dus echt niet hoefde te betalen. maarja, wat doe je daar tegen?

komt iedereen die hier nu schrijft toevallig ook uit de duin-en-bollenstreek?