Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
monicavangr - 04-06-2013 17:13:35
Auto & Vervoer

Ruitschade herstel door autotip

Hier hetzelfde verhaal.
vandaag kreeg ik de factuur van april 2010 door de bus.
ik heb in 2010 al contact gehad met dit bedrijf, samen met mijn verzekering.
autotip had mij namelijk wijs gemaakt dat mijn verzekeraar dit zou vergoeden.
autotip had in mijn geval de factuur rechtsstreeks naar mijn verzekeraar gestuurd.
vervolgens kreeg ik bericht van mijn verzekeraar dat dit niet gedekt werd door mijn wa verzekering.
na heen en weer gebel is mij (en mijn verzekeraar) toen verteld dat dat de factuur vernietigd werd en dat de persoon die mij 'geholpen' had een reprimande had gekregen.
tot mijn stomme verbazing valt er nu dus weer een factuur in de bus.
ik heb mijn toenmalige verzekering gebeld en samen met hen naar een kloppend telefoonnummer gezocht.
uiteindelijk heb ik een telefoonnummer gevonden en ze namen op!
het was een van de volgende nummers:
0612974064
0633448837
0649841819
vervolgens werd mij doodleuk verteld dat er geen enkele aantekening was gemaakt bij mijn factuur en ik dus gewoon moest betalen, anders ging ik de incassoprocedure in.
mijn verzekeraar gaat nog uitzoeken of er bij hen wel een notitie van is gemaakt.

de brief is inderdaad juridisch helemaal niet kloppend!
dus zeker niet binnen die 5 dagen betalen!!