Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Ziggo: digitale televisiezenders
Een laatste update mijnerzijds.
nadat ik weer dagenlang werd geplaagd door wegvallend signaal op de eerder genoemde zenders en verstoring van het beeld, nadat het een tijdlang weer normaal heeft gefunctioneerd.
het probleem heb ik hedenavond, naar ik hoop, voorgoed opgelost. ja de oude driewegverdeler er weer op het aansluitpunt aangesloten - deed het in het verleden ook zonder enig probleem - en warempel het geeft weer 'storingsvrij' signaal door. het lag dus aan de meegeleverde nieuwe driewegverdeler die blijkbaar toch gevoelig is voor interferentie geweest
aansluiting in de woonkamer: driewegverdeler (aan): datakabel (naar ubee-modem), televisie & radio.
coaxkabel (nieuw) vanuit uitgang verdeler naar ingang humax en doorgelust van de humax antenne uit (met nieuwe) coaxkabel naar de televisie.