Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 20-06-2013 15:49:07
Vakantie & Reizen

Vakantieveiling

Als je op google zoekt zijn er een aantal klachtensite's waar hotelkamerveiling.nl bekend is.
als je via die klachtensite's gaat rammelen dan nemen die contact op met degene waar het over gaat en wordt de klacht daar gedeponeerd met de vraag of het klopt en of ze nog een weerwoord hebben.
voor dat soort rammelen zijn ze meestal gevoelig voor en komt men vaak tot een oplossing.
ik denk dat dat sneller werkt als via andere organisatie's, daar duurt het meestal wat langer.
niet geschoten, altijd mis..

klik-> https://www.google.nl/search?num=30&newwindow=1&safe=off&site=&source=hp&q=hotelkamerveiling+klachten&oq=hotelkamerveiling+klachten&gs_l=hp.3..0j0i8i30l3.4995.16489.0.19502.26.23.0.3.3.0.192.1405.21j2.23.0...0.0...1c.1.17.hp.snmtsado1uy">google

schrijf/mail/bel ze dat je het aan elke klok, groot of klein, zult hangen die je kunt vinden.
geloof me, lawaai maken is de beste remedie.
en google de volgende keer eerst voor je ooit maar iets doet via internet