Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 01-07-2013 12:26:40
Huishouden & Energie

Problemen met een nieuwe bank

[quote=koenvandulmen schreef op maandag 1 jul 2013, 12:18]hi inge,

goed dat dit nu bij jullie is geregeld. helaas zitten wij met het zelfde probleem, direct bij aflevering plooit de helft van de bank behoorlijk (1,5cm vs 0,5cm). na veel moeite kon er uiteindelijk een monteur komen, waarna werd geconcludeerd dat dit "normaal" zou zijn.

heb ze meermaals aangegeven dat ik dit niet goed vind en de argumenten ongegrond vind. daar hebben ze geen boodschap aan en willen geen second opinion doen.

het is schandalig hoe montel adverteert met de klant is koning maar zelf niets doen. zelfs een vergelijkende foto met de bank uit de winkel resulteert in niets.

mensen denk twee keer na voordat je hier wat koopt want de service is verschrikkelijk!

gr. koen van dulmen

waarom dien je geen klacht in bij de geschillencommissie wonen? dat moet dan wel binnen 3 maanden nadat je de klacht bij montel hebt gemeld.
http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2416/wonen">klik
lees goed de brochure door over termjn en klachtengeld.

dan komt iemand langs die onafhankelijk de bank nog eens zal inspecteren. krijg je gelijk, dan ontvang je je klachtengeld terug.