Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ac
achraf92 - 05-07-2013 17:39:37
Computers & Telefonie

Tele2mobiel rekent hoger dataverbruik dan standaard iphone5 data verbruik meting

Precies zelfde probleem hier. ik een abonnement afgesloten met 1,5 gb internet.
ik let heel goed op dat ik hier niet overheen kom en dat lukt altijd perfect.
toch heb ik een factuur van 300 euro gehad. volgens tele2 zat ik 3gb over mijn bundel, terwijl ik vrijwel altijd op wifi zit. enige wat ik doe op 3g is appen en facebooken. mijn telefoon mb meter gaf ook aan dat ik onder de 1 gb zat aan data in de genoemde periode.

nadat ik de klantenservice had gebeld gaf een dame aan dat dit een herkenbaar probleem is en dat veel klanten hier last van hebben. ik zou na het weekend terug gebeld worden zodat het werd opgelost.
helaas nooit terug gebeld. vandaag weer eens de klantenservice gebeld en die vertelde me dat het onmogelijk is dat tele 2 hier fouten in maakt en dat het allemaal mijn verbruik is. vervolgens krijg ik te horen dat ik voor deze maand alweer op 281 euro zit. dit kan al helemaal niet kloppen omdat ik alles uit heb gezet van mijn telefoon.

ik draag de zaak nu over aan mijn advocaat en hoop ook nog hulp te krijgen van kassa en haar bezoekers.

mensen met hetzelfde probleem kunnen mij bereiken op achraf_c92@hotmail.com

groet achraf