Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wendy-claire
wendy-claire - 06-07-2013 01:21:03
Elektronica & TV

Ziggo: digitale televisiezenders

De allerlaatste update!

gisterochtend de klantenservice, 1200, gebeld en wederom weer uit de doeken gedaan. klantenservice kon zien dat er verscheidene telefonische contacten waren geweest. mij werd voorgesteld dat er ziggo-monteur dezelfde middag (tussen 12:30 ~ 17:00 uur) komt voor het nog niet opgeloste probleem.

het probleem is nu echt vakkundig opgelost door de ziggo-monteur. het probleem bleek het (verzegelde) distributiekastje in de meterkast te zijn, waar de kabel van ziggo binnenkomt en verdere distributie naar het aansluitpunt in de woonkamer gaat. het distributiekastje in de meterkast is door de ziggo-monteur door een nieuw distributiekastje vervangen. kijk nu weer ongestoord naar de groep zenders eerder voornoemd, met signaalsterkte 100!

eindelijk iets positiefs te zeggen over ziggo: klantvriendelijkheid helpdeskmedewerker en de ziggo-monteur.

later bleek dat mijn buren hetzelfde probleem ondervonden, ook deze zijn vakkundig van hun probleem verholpen.

het oude distributiekastje in de meterkast was al 14 jaar oud!