Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ad
adevalk - 09-07-2013 14:47:08
Auto & Vervoer

Ruitschade herstel door autotip

Tsja, ondertussen het bekende verhaal met autotip.

ik heb in mei ook een factuur gekregen van een reparatie uit 2010. ik krijg nu ook een herinnering van autotip. ik heb geprobeerd zowel telefonisch als per email contact met hun op te nemen. maar email zijn onbezorgbaar en het ene telefoonnummer is alleen maar in gesprek en de andere voicemail.
de brief met het verzoek tot betalen vond ik zeer amateuristisch, waardoor ik twijfelde over de echtheid hiervan. enkele voorbeelden: de bedrijfsnaam op de brief is anders gespeld als op de factuur, ander adres weergegeven, ander telefoonnummer weergegeven, btwnummer ontbreekt, kvknummer ontbreekt, omschrijving werkzaamheden in brief komen niet overeen 'werkformulier', geen officieel briefpapier gebruikt, en zo kan ik nog wel even doorgaan).

heeft een van jullie al iets of iemand advies gekregen hoe hierop te reageren??