Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
markiemarc - 19-07-2013 00:33:09
Auto & Vervoer

Ruitschade herstel door autotip

Ik heb al eerder op dit topic gereageerd en kan het niet laten om nogmaals te reageren en mijn eerdere post te onderbouwen.

de personen die ooit geholpen zijn door autotip, en of dat nou op een goeie manier of op een foute manier is geweest aten we even in het midden, hebben een zogenaamde ''akte van sessie'' getekend. met de ondertekening van zo een akte geef je aan naar behoren geholpen te zijn en tevreden te zijn met de reparatie. daarbij is het zo dat alle mensen die geholpen zijn door autotip ook nog eens hebben aangegeven wa-plus of beter verzekerd te zijn. wat dan weer uiteindelijk helemaal niet zo was, vandaar dus de factuur die zij jullie nu opsturen. dus ga allereerst bij jezelf te raden over wat jij als klant verkeerd hebt gedaan en niet gelijk gaan roepen wat voor oplichters het allemaal wel niet zijn. zij hebben een dienst geleverd en dat geeft hen het recht om kosten te rekenen. anders had je je maar niet moeten laten helpen aan dat sterretje in de voorruit. dus betaal die factuur of niet, dat's geheel jullie eigen keuze, maar beticht hen niet van oplichterij als ze helemaal niets doen wat niet door de beugel kan op wettelijk gebied.