Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 24-07-2013 09:44:48
Computers & Telefonie

Help vage hoge rekening vodafone

Beste malou_1986,

dank voor je bericht. ik kan me voorstellen dat je schrikt als je een hoge rekening ontvangt. om dat te voorkomen, informeren we je via sms als je je databundel voor 75% verbruikt hebt. uit oogpunt van privacy kunnen en mogen we geen details over het gebruik inzien en doorgeven. we kunnen je daarom niet aangeven waaraan je databundel precies opgegaan is. wel registreren we datum, tijdstip, duur en het aantal mb's van iedere dataverbinding. de details daarvan vind je op de specificatie van je rekening, vanaf pagina 3. zo kun je zelf inzien op welke momenten je het internet (intensief) gebruikt hebt. wat je verder kunt doen is een datateller installeren. sommige datatellers kunnen je per app laten zien hoeveel mb's deze in een bepaalde periode hebben verbruikt. zo houd je het verbruik zelf in de hand. je kunt natuurlijk ook my vodafone of de my vodafone app gebruiken om inzage in je verbruik te houden.

met vriendelijke groet,

sido
vodafone 24/7 web crew