Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
malou_1986 - 24-07-2013 23:59:51
Computers & Telefonie

Help vage hoge rekening vodafone

Ik heb de lijst gevonden, en bij de flinke uitschieters weet ik zeker dat ik thuis was en hij dus op wifi stond, de getallen die daar staan zijn ergens vandaan geplukt maar het is niet door mij gebruikt! hij staat sowieso in de avond nacht en vroeg in de ochtend op wifi, in het weekend ook.
ik lees me suf over dit onderwerp en ik zie dat ik niet de enige ben met dit probleem.
zo lees ik ook dat medewerkers van de klantenservice van vodafone mensen met dezelfde klschten aangeraden word op hun telefoon op te sturen om te kijken of er iets opgelost kan worden via reparatie, maar het was een leen toestel dus kan de fout dan daar niet zitten?
ik hoop echt dat jullie mij meer duidelijkheid kunnen geven, en anders ga ik het hogerop zoeken en kijken hoe ik dit aan moet pakken.