Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 26-07-2013 12:22:15
Geldzaken & Recht

Strafporto postnl

Hoi hermang,
ik kan volmondig beamen dat op dit moment postnl een bedrijf is dat zich opstelt als weinig klantvriendelijk. ik heb kort geleden een brief geschreven. ook nooit wat op teruggehoord.

officieel behoren ze een klachtenregeling te hebben. jij hebt hem nog niet gevonden begrijp ik. http://www.st-ab.nl/wetten/1113_postwet_2009.htm">kijk maar hier. kijk bij paragraaf 2.2 art. 7.

met enig listig zoekwerk kan je (jawel - op internet) een procedure vinden. is dat iets voor je? ik zou het liefst een post adres voor klachten gebruiken, dan komt er een geschreven brief terug, maar ja.
https://informatie.postnl.nl/klantenservice/page/klantenservice-email/vraag-consument/form2?vkcs=klacht">klik hier.

succes en laat weten wat er van komt!

erky.