Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ap
appieachter - 31-07-2013 19:14:10
Auto & Vervoer

Ruitschade herstel door autotip

[quote=cyclone078 schreef op woensdag 31 jul 2013, 19:09]beste appieachter,

zoals ik al heb laten weten heb ik aangifte gedaan bij de fraudehelpdesk.
ook heb ik mijn toenmalige verzekeringsmaatschappij benadert en die kwamen met het volgende antwoord:

wij ontvangen om dit moment veel vragen over autotip. autotip is echter geen glasgarant aangesloten glasherstelbedrijf en is hierdoor uitgesloten van dekking op uw autoverzekering.

u kunt de factuur gewoon negeren en niet betalen, uit ervaring weten wij dat het bedrijf er verder niet meer op terugkomt.
mocht dit wel zo zijn dan horen wij graag van u.

dus ze zijn bekend bij hen, en bij vele andere verzekeringen.
ook heb ik uit de media begrepen dat de maatschappijen bezig zijn alles te inventariseren en hierop stappen willen ondernemen.

mogelijk is het een kwestie van de langste adem hebben maar ik ga ervan uit dat op den duur autotip en soortgelijke bedrijven toch hun laatste adem uit gaan blazen ;-).

het is gewoon een kwestie van afwachten en zeker niet de factuur gaan betalen aan deze lieden.


oke! ik heb zo een voorgevoel dat dit dus echt een zaak wordt die voor de rechter zal worden bepaald. wat doet zo een fraudehelpdesk uiteindelijk met je klacht? aangifte bij politie of iets dergelijks? dus gewoon niet betalen en lekker laten voor wat het is.