Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 01-08-2013 08:46:29
Computers & Telefonie

Help vage hoge rekening vodafone

Beste malou,

zoals collega annabelle reeds eerder aangegeven heeft, registreren wij enkel het aantal mb's dat er gedownload wordt en niet de inhoud. om je privacy te beschermen mogen wij als provider niet registreren wát er gedownload is. wij kunnen dus niet "met je mee kijken" als je op internet gaat.
net zo goed als dat we je gesprekken niet mogen mee luisteren of je je berichten mogen lezen.

ik snap dat dat in dit geval ervoor zorgt dat we je niet van een concreet antwoord kunnen voorzien. maar dat is de regelgeving zoals ze er nu ligt.

wellicht dat een datateller downloaden je kan beschermen voor hoge kosten in de toekomst.