Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
rivellameis - 13-08-2013 19:23:05
Computers & Telefonie

Internetverbruik 2700mb op 1 dag

Hallo allemaal,

goh er zijn dus meer slachtoffers als ik... 2,1 gb op 1 dag gebruikt volgens t-mobile ruime 200 euro .. dit terwijl ik op een festivalterrein was van extrema waar door de drukte nooit dataverbinding mogelijk is.
ik heb die dag voor en na het feest en een keer buiten het terrein hooguit 4 berichtjes kunnen versturen ... en al die andere tijd de gegevensverbinding en roaming uit gehad staan.... het is dus onmogelijk. maar het feest gaat door. want ik heb sinds mijn telefoontje de dataverbinding en roaming uit staan en tocht is er weer verbruik bij gekomen van 296 naar 326....... dat is toch niet te filmen.. en de technische dienst zegt dood leuk ja er is wel verbinding geconstateerd...

na volgens t -mobile binnen een week mn bundel van 500mb te hebben opgebruikt en vervolgens telkens rare dingen te hebben gedaan.. heb ik volgens hen tot 8 augustus al 4gb verbruikt??? zijn ze helemaal gek geworden???

ze doen erg moeilijk zijn bijna niet persoonlijk te pakken te krijgen... en vervolgens krijg ik wel gelijk.. maar volgt er helaas we kunnen niets voor u doen..

dan krijg je een mailtje met een schikking tot 100 euroo...terwijl ik normaal een 40 euro betaal...

ik blijf door klagen en doorzeuren want ik heb het echt niet gebruikt en net zo als bij het bovengenoemde geval kunnen ze me niet vertellen waar het aan ligt. nu is het zo dat ik sinds begin van de maand ongeveer een nieuwe simkaart van t-mobile heb omdat mijn oude toestel gestolen is. zou het daar aan kunnen liggen??? ik ben ten einde raad en moet de rekening van t-mobile afwachten en hen dan weer bellen.. maar ik ben echt niet van plan om een cent meer te betalen dan mijn abonnement... hopeloos...