Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 14-08-2013 21:13:33
Elektronica & TV

Prachtigkado.nl - bestelling niet bezorgd

Ook ik heb een slechte ervaring met prachtigkado.nl.
in juli een afscheidskado voor de juf besteld. er stond volgende dag al in huis en aangezien er een beetje haast wel bij was belde ik meteen de volgende dag. ik kreeg de mededeling dat het nog niet gelukt was om de foto opde goede afmeting te krijgen. de volgende dag toch een pakketje in de bus, maar tot mijn verbazing de kussensloop van iemand anders. meteen weer gebeld, ze wisten ook niet hoe dat kon. het was inmiddels wel gelukt met de foto maar nu waren de kussenslopen op. ze kon niet zeggen wanneer ze binnenkwamen. ik heb verteld dat er haast bij was en de bestelling wilde annuleren. dat was geen prbleem geld zou teruggeboekt worden. dat was 11 juli 2013. inmiddels een heleboel keren gebeld en iedere keer een andere smoes. - degene met de betaalpas is op vakantie - de betalingen zijn al gedaan ( maar blijkbaar niet die van mij) - dan moet u maar een mailtje sturen, kon ze niet even voor mij doorgeven. mailtje gestuurd geen reactie en geen geld terug. op de site staat dat ze met 10 mensen de telefoontjes behandelen, maar steeds dezelfde persoon aan de telefoon. ik ben er nu klaar mee.