Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

el
elsjansen1959 - 29-08-2013 12:20:37
Huishouden & Energie

Klachten over bdr container reiniging (huisvuil / kliko's)

Ik was hier ook ingestonken. zou volgens de colporteur binnen 3 maanden op kunnen zeggen. zat ik er maar 3 maanden aan vast. toen ik " te laat natuurlijk" eens ging kijken waar ik voor getekend had bleek dat ik er een jaar aan vast zat. opzeggen kon alleen schriftelijk. niet via de mail. aan het feit dat wij aangaven dat opzeggingen via de mail ook rechtsgeldig zijn hadden ze geen boodschap. op mijn opzegging heb ik een keurig antwoord gekregen. nou dat ging toch goed? was ik vanaf. tot mijn stomme verbazing werd er deze week twee keer abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven. bij telefonisch contact vertelde de mevrouw aan de telefoon dat ze gestopt waren in mijn woonplaats en dat er nu een ander bedrijf bij ons de container reiniging deed. dit sinds 1 juli. volgens de mw deden zij dus niets verkeerds meer. maar als mijn abonnement op 30 juni 2013 eindigt, waarom geven ze dan mijn gegevens door?
de firma ccn heeft gewoon mijn gegevens gekregen van bdr zonder opzegging. wel met mijn klachten vermeld. ik ben benieuwd of ik nu echt van de reiniging af ben.