Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dr
dreetje82 - 02-09-2013 11:22:24
Computers & Telefonie

Hoge rekenings vodafone data

Hallo ik had hetzelfde ik kreeg een rekening van 461,- vanwege dataverbruik buiten mijn bundel.
ik snap hier niks van aangezien ik thuis en op het werk gebruik van wifi en ik gebruik alleen facebook of whatsapp en normaal gesproken zit ik altijd binnen mijn bundel. gebeld met vodafone maar wegens privacy redenen konden ze mij niet zeggen waaraan ik zoveel verbruik en de lopende maand bleek ik ook al boven 200,- te zitten !?
in de vodafone winkel hebben ze mijn telefoon en apps bekeken en er was niks wat apart was en zoveel verbruikte dus hun konden mij ook niet helpen.
mijn telefoon is nu geblokkeerd en moet nu dus 7x 147,- betalen (incl maandbedrag) en dan kan ik daarna weer gebruik maken van mijn telefoon.

volgens de rekeningspecificatie blijk ik s'ochtends tussen 7.00-08.00 soms 500 mb te verbruiken !?!
op dit tijdstip ben ik thuis op de wifi dus en druk in de weer om iedereen in de kleren te krijgen en aan het ontbijt en dus absoluut niet met de telefoon bezig.

maar vodafone zegt gewoon bekijk het maar en betaal maar lekker! absurd!
ik heb hiervoor 12 jaar bij t-mobile gezeten zonder problemen, als straks in juni mijn contract afloopt ga ik gauw weer terug! ik raad vodafone niemand aan!