Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 04-09-2013 20:41:03
Huishouden & Energie

Verkeerde beginstand meter essent

Zet je klacht op klachtenkompas.nl daar zijn ze actief.
misschien is het een idee om eerst dat grote bedrag te storneren, maar dan weer een redelijk bedrag terug te storten, het liefst in overleg met essent.
want hoe gaat het de volgende maand vraag je je af, als ze er 7 weken over doen om de boel weer op orde te krijgen.

ik zou sowieso dit niet via de telefoon regelen maar per brief of mail, dan heeft u wat meer in handen.
http://www.essent.nl/content/particulier/klantenservice/contact_met_essent/klacht_melden/consumentklachtformulier.html">klik

ook zijn ze op twitter te vinden. en op klacht.nl zie ik allemaal smileys dus ook daar zijn ze actief.

hoe meer lawaai hoe beter u wordt gehoord ;-)