Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 07-09-2013 08:52:59
Auto & Vervoer

Fabrieksgarantie hyundai

[quote=patjedrees schreef op zaterdag 7 sep 2013, 08:03]@philip36, moet ook nog aangeven dat de filters en olie en dergelijke vorig jaar (eerste beurt 6200 km) vervangen zijn. dus m.a.w. deze "onderdelen" zitten er nog geen 6000 km in, terwijl de eerste beurt eigenlijk bij 15.000 km of 1e jaar is. deze önderdeln"zouden dus eigenlijk 20.000 km moeten kunnen blijven zitten. maar hyundai schrijft dus voor: 35.000 km of 2 jaar.
als ik lees wat ts schrijft, zegt hyundai eigenlijk indirect dat zij eerste klas rommel verkopen m.b.t. in ieder geval de onderdelen.

daarnaast gaat het hyundai natuurlijk niet om de service (5 jaar garantie) maar om de welbekende 'centen'. zoiets heet: 'klantenbinding'.
maar dat zal ieder weldenkend mens wel begrijpen.

en ts heeft helemaal gelijk m.b.t. de andere delen van de auto.
stel er treedt bijv. een lekkage bij de voorruit/achterruit (enz.) o.i.d. op..... dan vervalt de garantie dus ook?
of gaat die dealer dan zeggen dat dit in een 'vroegtijdig stadium' ontdekt had kunnen worden......??

maar ja.... formeel gezien heeft hyundai gelijk. die (financiële) 'klantenbinding' staat in de voorwaarden.