Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kamphuysen
kamphuysen - 10-09-2013 18:59:14
Computers & Telefonie

Hp computers laptop defect

Ik heb een probleem met een hp pavillion laptop dv9000 (met een nvidea staat met een sticker op de buitenkant (maar het nummer weet ik niet zeker en weet ook niet of dat wat er toe doet? een 8600 m gs videochip??) er ''schijnt) als ik via google in typ en you tube schrijf oa zwart scherm, of black screen dv9000 dan komt er een hele rits aan info opzetten, met daarin de teksten via de you tube filmpjes ook allerlei voorbeelden hoe dit op te gaan lossen, heel handige slimmerds met hete luchtpistolen waar je verf mee afbrand het komt bijna tot 300 celcius ? owel rond dat warmte front, wel nu typen kan ik als de beste en heb ooit nog is het blind typen diploma gehaald, maar van computers heb ik geen enkel snars verstand, maar dan ook helemaal niet ! dus wat moet ik nu doen? hp benaderen heb ik gedaan via de meest ingewikkelde site ever! waarvan akte! daar valt al helemaal niet mee te werken of eruit te komen, de pc is buiten de garantie al, en ik heb geprobeerd allerlei wegen naar een service desk te bewandelen, maar totaal geen responce of een reparatie firma aangeboden gekregen alles wordt geblokkeerd er worden geen ''tools voorgehouden of aanwijzingen gegeven voor oplossingen men bij hp heeft mijn telefoonnrs en men heeft het e mail adres in nederland ,, maar als ik de reacties die hier zijn gepost (ook via u ?) goed begrijp is er de verkeerde soldeer gebruikt, dat betekend dan dat er een fabricage fout in het apparaat zit, maar dat houdt dan toch gelijkertijd in dat de fabrikant minimaal een soort coulance zou kunnen instellen en een afd. in te roepen die dit voor mij kan oplossen? (al was het maar door een bedrijf(je) aan te wijzen waar ik met deze laptop naar toe zou kunnen gaan, en waarbij ik de zekerheid heb, dat dit netjes en volgens de hp normen in orde wordt gemaakt ?, dat ik dan moet betalen nou ja dat is dan van later zorg als het maar goed komt toch?, maar van een amerikaans bedrijf nota bene een world player mag je toch wel verwachten dat ze je bijstaan en asap hun termen, het is immers niet mijn fout dat dit probleem zich voordoet toch? (van kenners hoor ik dat een laptop gewoon 24/7 mag en kan draaien week in week uit.! waarvan akte...graag hoor ik uw gewaardeerde mening mijnheer gsm want uw profiel gelezen hebbende bent u wel een inside kenner bij hp en ik hoop dat u dan wellicht iemand weet die dit kan gaan oplossen? binnen of buiten het bedrijf dat mag geen naam hebben oplossen dat is belangrijk ! graag hoor ik van u nader?