Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gsm
gsm - 10-09-2013 23:00:33
Computers & Telefonie

Hp computers laptop defect

Ik heb je twee werkende oplossingen aangegeven:

1) afplakken met plakband en 10 minuten aanzetten (heeft alleen nut als zelfs het hp logo niet verschijnt na het aanzetten).
2) een link naar de support van hp.
dat laatste lukt alleen als je nog fabrieksgarantie, meestal 1 jaar hebt. hierna is de kous af voor hp. ik denk dat je naar de winkel moet gaan waar het ding gekocht is.

wil je alsjeblieft niet onnodig hoofdletters gebruiken. dat is namelijk onfatsoenlijk op internet en is hier daarom ook niet toegestaan.
dit is overigens de laatste bijdrage van mijn kant voor kamphuysen.