Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kamphuysen
kamphuysen - 11-09-2013 08:27:35
Computers & Telefonie

Hp computers laptop defect

1) afplakken met plakband en 10 minuten aanzetten (heeft alleen nut als zelfs het hp logo niet verschijnt na het aanzetten).
2) een link naar de support van hp.
dat laatste lukt alleen als je nog fabrieksgarantie, meestal 1 jaar hebt. hierna is de kous af voor hp. ik denk dat je naar de winkel moet gaan waar het ding gekocht is.

bij punt 1}
afplakken met duck tape, gedaan na 10 a 15 minuten uitgezet, gewacht 20 minuten, daarna geen enkel resultaat, helaas..
bij punt 2, als daarna '' de kous af is voor hp, even dit opgemerkt u kunt er niet meer tegen immers als u er genoeg van heeft om hier een discussie of vraag en antwoord te verwerken geeft dat al aan dat u de moed laat zakken kennelijk?
punt 2a, er blijkt een foute soort materiaal in de pc te zijn gebruikt te weten soldeer welke niet goed is, aan wie ligt dit probleem dan?
punt 3, als er een auto een wat dan ook verkeerd onderdeel heeft of fabricage fout, dan wordt dat wereld wijd op gelost door deze produkten terug te roepen! voor u als hp adept moet het toch vreemd zijn minimaal om te zeggen dat de kous dan af zou moeten zijn! als er fouten worden gemaakt door de fabriek/leverancier?
punt 4, mevrouw de zoeker geeft aan, dat kan ik me levendig voorstellen. kamphuysen schoffeert de mensen die hem proberen te helpen. ik heb me erover verbaasd hoe geduldig en rustig jullie met hem omgingen. van mij zou hij de pot op kunnen.
punt 5, als je al de pot op mag door het stellen en aangeven van een zichtbaar probleem in de consumentenmarkt, als je dat als enige hebt op te merken maar verder niet inhoudelijk op het aangebrachte probleem ingaat ach ja wat moet je daar dan van zeggen?