Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 16-09-2013 13:21:19
Huishouden & Energie

R&g beveiliging

Zelf ben ik ook een abonnement aangegaan met r & g beveliging.
bij aanmelding voor glasvezel heb ik met hun contact opgenomen of hun systeem hier voor geschikt was. er werd mij verteld dat ik de stekker gewoon kon overzetten in het nieuwe kastje.
dit jaar zijn we aangesloten op glasvezel, en nu werkt het systeem dus niet.
gebeld en kreeg te horen dat ik een ip converter moest kopen. met installatie kost me dit ongeveer 300 euro.
ik dus gebeld dat ik het hier niet mee eens was omdat hun mij gezegd hadden dat ik niets nodig had. ik zou terug gebeld worden. maar na ruim een week nog steeds niets gehoord. weer gebeld weer zelfde verhaal. vandaag gebeld , nu werd ik wel terug gebeld. maar het kwam erop neer dat ik toch gewoon moet betalen. het kon niet zijn dat het tegen mij gezegd was dat er niets nodig was.
en ook werd er gezegd dat ik niet met hun gebeld had wat ik ook zei. dus ik ben een leugenaar.
of ik moest het maar bewijzen dat ik gebeld had. ik vind het schandalig hoe ze hun klanten behandelen.
maar het probleem is nu dat ik wel elke maand moet betalen, anders moet ik een hoog bedrag betalen als ik opzeg.
weet het ook niet meer nu.