Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 17-09-2013 21:20:56
Computers & Telefonie

Opzeggen abbonement

Dit is een lastig probleem. u zou er de algemene voorwaarden in uw contract op moeten nalezen of daar iets duidelijk staat over de termijn van aflevering van de dienst. 'zo snel mogelijk' is nogal vaag.

ik weet wel dat mensen erg lang moeten wachten op die glasvezelaansluitingen. u zou bij het http://www.juridischloket.nl/pages/default.aspx">juridisch loket 0900 8020 kunnen navragen of u met een termijn stellen voor het ingaan van de dienst, van het contract zou kunnen afkomen, als ze niet aan die termijn voldoen. als dat zo is dan moet u die ingebrekestelling per aangetekende brief naar glashelder versturen. ik denk wel dat u ze meer tijd moet geven dan 7 dagen.
wordt het dan een geschil tussen u en glashelder, dan kunt u een klacht indienen bij de geschillencommissie telecommunicatie. http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2402/telecommunicatie">klik
lees dan goed de brochure door.

een andere mogelijkheid is nog eens te kijken of aan alle regels van colportage is voldaan. indien niet dan is uw contract nietig.
klik http://www.consuwijzer.nl/thema/colportage-verkoop-aan-deur-en-verkoopdemonstraties">hier voor de wettelijke regels.