Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 20-09-2013 18:16:48
Voeding & Gezondheid

Fitness verkoop nieuwegein

Dat hoeft een bedrijf ook niet, het mag een consument geen onnodig ongemak bezorgen, maar dat is tot aan uw deur. dat houd in dat de klant niet te lang moet wachten op reparatie en anders een leenbank moeten krijgen. dat ze nu zelf niet meer kunnen/willen komen is hun probleem.

dus:
pas wanneer deze bank weer bij u binnen staat begint u "overlast" te veroorzaken bij deze mensen, zelf opgehaald is zelf ook weer brengen. zelfs als deze bezorgt zou zijn dan moeten ze hem gewoon komen brengen, aangezien het niet via internet is gekocht. laat je niet gek maken, je staat sterk in je schoenen hier en die rechtsbijstand lullen maar een eind weg, daar krijgen ze voor betaald dus ja dan moeten ze iets proberen.