Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 25-10-2013 16:10:13
Vakantie & Reizen

Klacht vakantieveilingen / hotelpas

Je begint met een excuusbrief en dat er een technische fout is gemaakt. na een fout moet je niet meteen hoog van de toren blazen.
maar vervolgens ga je in de aanval en kom je met allerlei narrige verwijten naar degene bij wie de fout is gemaakt. die dan dit niet zou hebben gedaan en dat weer niet heeft gelezen. die is eigenlijk de dombo ipv het bedrijf dat de technische fout heeft gemaakt.

misschien is dit een idee voor je
klik http://praktijkmanna.com/images/yoga_oefeningen.jpg">hier , want met deze toonzetting schrik je toekomstige klanten alleen maar af.

vriendelijke groet.