Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 28-10-2013 11:25:56
Computers & Telefonie

Gsm stuk in garantieperiode

Die drie keer mogen repareren voordat je een vervangend toestel krijgt, heeft de middenstand zelf verzonnen, staat nergens in de wet. helaas papegaait zich dat maar voort, die drie keer mogen repareren.
u heeft recht op vervanging of herstel van het toestel. verder moet dit binnen een redelijke termijn en zonder al te veel overlast voor u gebeuren.
art 7: 21 lid 3 bw
de verkoper is verplicht om, mede gelet op de aard van de zaak en op het bijzondere gebruik van de zaak dat bij de overeenkomst is voorzien, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor de koper, zijn in lid 1 bedoelde verplichtingen na te komen.

maar ja, hi trekt zich niets aan van de wet en dan zit je als consument met de gebakken peren.

u heeft sowieso recht op reductie van uw abokosten, want u heeft niet gekregen waar u voor betaald.
ga maar eens lekker wat rondtetteren op het internet. ergens wordt u wel gehoord.
wat dacht u van klacht.nl en de klachtenkompas.nl