Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 31-10-2013 22:45:36
Computers & Telefonie

Tele2mobiel rekent hoger dataverbruik dan standaard iphone5 data verbruik meting

@pijlstaart
naar de geschillencommissie telecommunicatie, daar kunt u met uw klachten terecht. gaat dit nu nog om de rekening, of om het afgesloten zijn, of bent u het gewoon helemaal spuugzat en bent u uit op een totale opheffing van tele2? dat laatste zal niet gebeuren, dus schakel even de emoties uit.
dat het bedrag 2 keer van de rekening is gehaald komt omdat de radars langs elkaar heen hebben gewerkt, dat begrijpt u toch ook wel?

probeer in ieder geval uw vraag/klacht goed en nuchter te formuleren en zorg dat u wat op schrift of mail hebt richting tele2 ipv dat gedoe aan de telefoon. bijv, een chatversie waaruit blijkt dat u niet met uw klacht terecht kunt, of neem een gesprek op, of stuur een aangetekende brief. u moet een soort bewijs hebben dat u gemeld heeft dat u het niet eens bent met de gang van zaken en dat tele2 in gebreke blijft om u verder te helpen. aan de telefoon verwaait alles en niemand weet achteraf meer wat u hebt gezegd.
u had overigens wel een aardige zaak tegen ze met die te late sms. door te gaan betalen heeft u uw zaak weer verzwakt.

klik http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2402/telecommunicatie">hier voor de gc.
lees eerst wel goed de brochure door!!

weet wel dat tele2 met een geslepen jurist op de proppen komt op de zitting. achter dat vriendelijke zwarte schaap gaat een zakelijk bedrijf schuil, dat er alles aan zal doen om u te laten verliezen.