Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 01-11-2013 10:35:55
Elektronica & TV

Prachtigkado.nl - bestelling niet bezorgd

Ik heb afgelopen dinsdag 22 oktober een bestelling gedaan en betaald.
de woensdag zou het zijn verzonden, maar helaas, geen pakket.
dat kon ook helemaal niet, want er waren wat problemen met mijn aangeleverde foto, maar goed...
na enig mailverkeer bleek het foutief te zijn verzonden.(lag bij hun buren??)
daarna zou het zoek zijn geraakt bij de post.
gevraagd om een track-trace code, maar deze kreeg ik niet.
daarna zouden ze het opnieuw maken en verzenden..
daarna bleken bestelde artikelen niet op voorraad.......
bestelling is inmiddels in samenspraak geannuleerd en het bedrag zou op 31 oktober terug geboekt zijn naar mijn rekening.
helaas is het nog niet op mijn rekening bijgeschreven.
krijg ik zonet een mail of ik het verschuldigde bedrag even wil overmaken.
pardon??? zullen we dat maar even omdraaien?
wat een dramabedrijf! ik heb er echt geen goed woord voor over en ik hoop dat ik mijn geld toch nog terug krijg.